If you push the red circle markt button, than you get the next screen!
Every update it’s getting worse. I want a refund.
If you push the red circle markt button, than you get the next screen!
Every update it’s getting worse. I want a refund.
I get the same in my RS130. However if you look to the left column of your final screenshot you’ll see in/out setting (in your local language of course) so no worries just select there. Also available on the front panel of the unit.
Ik denk dat het aan Apple ligt. Bij mij geen probleem.
Het zijn altijd de rotte Apple users die denken dat alles voor hun geregeld moet worden, maar geen idee dat het misschien wel aan het gebrek aan medewerking van Apple zelf ligt. Omdat zij er niks aan kunnen verdienen.
Fijn Jeep, dat je generaliseert, discrimineert en beledigd in een zin. Ik zie het anders. Ik koop een product voor bijna 4000 euro en iedere update wordt de gebruikers vriendelijkheid minder en zitten er meer bugs in de software. Ik denk als je een product verkoopt dat met meerdere platformen zou moeten kunnen samenwerken, dat je als klant en gebruiker er derhalve vanuit mag gaan dat het enigszins werkt. Als de bugs zouden kunnen liggen aan het IOS platform, ligt de bal dan bij Apple of Hifi Rose?
Not sure what value these types of posts have? Perhaps someone has an axe to grind? I too discovered the new intermediate screen, but it only took a second to figure out where the in/out settings reside. Why all the drama?