Sorry, this is not the problem. No number or letter appears on the pin code field.
Thanks
chruesy
Entschuldigung, will keine Verwirrung stiftenā¦
Wenn Shift getippt wird, werden die Nummern oben angezeigt.
Der einzugebende PIN kann nur Nummerisch sein.
Sieht beim āmeineā 150er so aus (ich habe den PIN bereits gesetzt):
Dann ist es bei dir so, das Nummern die du antippst, gar nicht im Feld Pincode erscheinen?
Danke Mup,
Danke für den Tipp. Die rein numerische Eingabe des Pin Code funktioniert auch bei mir!
----------------------- Hallo HiFi Rose ------------------
Ich habe nirgendwo gelesen, dass man nur einen numerischen Pin Code eingeben kann. Auch die Fehlermeldung bei der Eingabe
verweist nur darauf, dass ein 8-stelligen Pin Code eingegeben werden, muss, aber es steht nirgends einen 8-stelligen numerischen Pin Code!
Mal wider etwas dazu gelernt, dass ein Pin Code auch nur numerisch sein kann/muss, aberā¦
Danke und Gruss
chruesy
Thanks Mup,
Thanks for the tip. Entering the PIN code purely numerically works for me too!
----------------------- Hello HiFi Rose ------------------
I havenāt read anywhere that you can only enter a numeric PIN code. Even the error message when entering it
only indicates that an 8-digit PIN code must be entered, but thereās no mention of an 8-digit numeric PIN code anywhere!
Once again, Iāve learned something new: a PIN code can/must only be numeric, butā¦
Thanks and regards,
chruesy
With the V5.9.07 update, a security authentication feature was added, requiring a PIN code (8-digit number) entry process. If a PIN code has not been set, the user must enter a random number of their choice for the first time. Once entered, the PIN code must be entered the first time entering the next menu.
The PIN code must be entered when powering the Rose device off and on.
PIN Code (achtstellige Zahl)
Iām glad the issue has been resolved.
If you have any further issues, please let me know.